Wednesday, December 29, 2010

Perlu ke?

Haaa aku rasa nak cakap pasal satu isu ni. dah lama sebenarnya nak cakap tapi selalu lupa. nasib baik aku sempat jugak baca blog my darl farah, pasal formspring.

Of course korang semua tau pasal formspring ni kan. apa eh sebenarnya tujuan benda alah ni dibuat? aku sendiri pun tak ada jawapan kenapa aku buat. mungkin sebab tengok member lain pun buat. macam tak nak ketinggalan la konon. haha kuno nyer alasan kau! :D


Ni formspring aku. kat blog aku ni pun ada space untuk benda alah ni. tanyalah apa korang nak tanya. tapi sebenarnya apa motif korang nak tanya? soalan yang sememangnya tak mencabar minda plus soalan yang amat amat tak patut tanya.

Banyak la soalan hampa bak kata farah. memang pun. login je terus berlambak soalan. mula-mula excited jugak nak jawab. tapi banyak soalan yang berulang-ulang. soalan yang macam kita fikir perlu ke aku nak jawab? sadis weh.

Apa-apapun, korang nilai la sendiri soalan apa la yang korang jawab selama ni. tapi tak semuanya macam tu oke? bukan semua. :)

0 debat-debat: