Wednesday, December 29, 2010

Off day


Well, sekarang aku seorang diri dekat rumah. mama, abah, abang-abang semua takde. boring pun boring. sejuk pun sejuk. ada masa la nak update sekejap blog ni. sawang-sawang keliling ni nak bersihkan sikit-sikit. eceh, macam rajin pulak. in real world takde pulak aku nak bersihkan semua ni kat rumah. hehe :D

Hari ni aku off day kerja. rasa senang hati sikit la tak payah kejap-kejap kena tengok jam. alert je pukul berapa nak bersiap pergi kerja pulak kan. baru la faham n tau macamane la mak bapak aku yang selama hidup aku ni bekerja untuk cari rezeki.

Cuma tinggal dua hari je lagi untuk aku terus keboringan dekat 7e tu. tetap bertahan sampai hujung bulan. kalau tak, gaji tak dapat penuh kang naya je aku penat-penat kerja siang malam. gaji pun tak dapat lagi. princess chARMYng tak payah sibuk nak suruh aku belanja minum kat setarbak Starbucks tu oke? :p

Apa makna aku letak gambar duit kat atas ni kan? tu melambangkan betapa aku nak cari duit sekarang. makin sibuk n giat aku nak cari bisnes-bisnes yang boleh aku buat naik sem nanti. orang takde duit memang camni. nak harap duit pinjaman memang kirim salam la. sekejap je dah boleh habis kot. belanja bukan pakai daun kat pokok. kena ada signature zeti aziz pulak kan.

Korang kalau ada idea bernas untuk buat duit, jangan lupa kongsi-kongsi dengan aku. sumpah, aku serius ni. :)

0 debat-debat: