Monday, December 6, 2010

kerja kerja II

Tak sangka la macam cepat je masa sekarang. sedar tak sedar sampai dah nak seminggu aku kerja. seminggu aku dah tak buang masa duduk melangut kat rumah. mujur jugak aku cepat cari kerja. kalau tak, sia-sia je cuti aku terbuang. siapa nak bagi duit senang-senang kat aku kalau tak buat apa-apa.

Lagipun, aku memang nak guna duit banyak untuk next sem. guna hasil titik peluh sendiri lagi seronok rasa nya walaupun kerja aku ni tak ada pun keluar peluh. heee :D

Kerja tak susah mana la. aku still boleh handle dengan sebaik mungkin. masuk-masuk kerja kena kira rokok dulu. memang dah terer la sume jenis rokok aku hafal. haha. konon pejam mata dah boleh kira la ni. :DD

Boring-boring pergi susun barang, isi harga kat barang yang baru, lap-lap kaunter. tu je la kot yang selalu aku buat. bukan ramai sangat pun orang nak membeli kat situ. paling ramai pun tiap kali masuk je nak beli topup. haha layankan aje la.

So far aku masih lagi dalam kategori hidup yang bahagia. haha ada kena mengena pulak kan dengan kerja ni. hoho :D

0 debat-debat: