Wednesday, December 8, 2010

Tahun baru Islam


Dah start pun bulan muharram semalam kan. macam mana korang habiskan masa semalam? awal muharram bukan sekadar cuti am je okay? aku pulak sibuk kerja. bangun pun dah tengah hari. hmm, awal-awal tahun lagi dah gagal displin diri. susahnya la rasa nak bangun awal kan.

Mesti korang ada niat tahun baru kan? aku pun ada jugak sebab apa yang kita nak kan kita kena awal-awal target. baru menjadi if cukup dengan usaha. :)

Kali ni, aku nak belajar betul-betul. tak nak lagi jadi macam sem-sem yang lepas. cuak jugak result dah nak keluar 22 hari lagi kalau tak silap. ramai member-member sibuk kat status diorang pasal result yang akan keluar nanti. bagi aku, tak perlu over cuak. yang penting kita dah cuba sebaik mungkin masa jawab exam dulu. so, terima apa yang akan kita dapat nanti oke?

haaa, yang keduanya aku nak kumpul duit banyak-banyak. niat aku nak buat bisnes naik sem nanti. tapi bisnes apa akan aku konpem kan nanti la. ni niat dulu. sekarang pun tengah ushar-ushar chance yang terbaik untuk aku dapat duit lebih.

apa-apa pun, sentiasa berusaha dengan apa yang korang nak capai oke? tak ada apa yang mustahil :)

0 debat-debat: