Thursday, December 2, 2010

Kerja kerja

Ingat tak post yang lepas aku ada cakap yang aku nak cari kerja? hah ni lah sambungan kisah pasal kerja. last aku kerja masa tunggu result spm. itu kali terakhir aku kerja. kira memang dah lama jugak lah tinggalkan alam kerjaya. eceh, kerjaya la sangat. heee :D

Banyak tempat aku try mintak kerja. watsons, guardian, 7eleven, kedai buku men men & midashi. kedai buku memang tak nak pakai orang. yang lain kebanyakannya kena isi borang. aku pun isi je la borang tu dengan muke bosan.
Yes, aku tak buat persediaan kalau orang tanya aku nak kerja berapa lama. aku bantai bodoh jawap sebulan. memang tak la diorang nak ambik aku kerja. haha lurus sangat pun tak guna. sekarang menyesal tak dapat kerja guardian. kan comel je kerja sana. hiks.

Tapi tak apa, sekarang aku dah jadi pekerja 7eleven yang gigih belajar benda baru. hoho. wish me luck there. btw, picture bawah ni aku main ambik kat google je. :D


0 debat-debat: