Sunday, January 16, 2011

Serius

Post yang pertama untuk tahun 2011 ni bertemakan keseriusan. ahaaa, ayat pun dah macam entah pape. tapi takpe, sebab memang nak melambangkan betapa seriusnya aku masa ni. tahun baru, suasana yang baru dan dah tentu-tentu semester baru.

Haaa, dapat agak la tu apa yang serius sangat ni. jadual waktu kelas sem ni macam haraaaaam sangat tahu. Mostly semua kelas aku mula pukul8.30 pagi. tu okay lagi, tapi yang paling sucks bila kelas malam pun banyaaaaak!

Kalau aku jenis rajin pergi kelas, memang tak ada nya hati memberontak. tapi kalau dah kaki rajin pergi kelas pun dah bising, apa cer bhai? habis tiap hari aku dengar classmate memaki jadual waktu yang thah siapa buat untuk kitorang.

And yes, semua lecturer aku cakap semester ni yang paling mencabar buat kitorang as a masscomm student. oke bayangkan, budak yang dapat dekan every sem dari part1 sampai part6 tapi tak dapat dekan part aku sekarang ni. maksudnya korang fikir sendiri macam mana mencabarnya subjek kali ni. T_T

Pening je macam-macam nak kena fikir. doakan aku dapat buat sehabis baik untuk semester ni oke kengkawan? :)