Wednesday, December 8, 2010

Random things

Okay aku telah di tagged oleh my darling KHAIRIN AMIRAH MD ROSLAN. thanks darl! write 25 random things, facts or goal about you.

So, let's start babyyy!


1. Aku perempuan. haha memang dah sah pun ni. sangat fact!

2. Aku still belajar lagi kat salah satu ipta yang ada kat M'sia ni. haha macam boring nak mampos.

3. Yang paling muda dalam family or senang kata anak last la. haaa nak cakap aku manja la tu? haha :p

4. HITAM itu menawan. yes, i like black. :)

5. Dulu tak reti nak pilih colour, but sekarang dah pandai sikit-sikit main dengan colour.

6. I still can't erase that person. sigh

7. Agak menyesal kenapa aku potong rambut sampai pendek kaw-kaw.

8. Sampai sekarang aku masih tak dapat cari jawapan yang tepat kenapa aku gatal sangat nak potong rambut.

9. Masih tertunggu-tunggu bila rambut nak panjang sebab rambut aku lambat nak mampos panjangnya. :(

10. Aku rindu zaman sekolah dulu. rindu nak lepak dengan AFZAN-ians. :((

11. Susah sangat nak marah untuk benda-benda yang remeh.


12. Aku nak kumpul duit banyak-banyak.

13. Ada 4jenis akaun bank tapi tak ada satu pun yang penuh dengan duit. semua bawah 100. haha

14. Berharap sangan plan aku nak buat bisnes untuk sem depan menjadi.

15. Kena beli dslr untuk sem depan. parak nak duit lagi T_T

16. Agak cuak jugak sebenarnya nak tunggu result yang keluar 2hari lagi ni.

17. Guna 3 number sekarang. merah, purple & kuning :D

18. Makin berminat dengan jewellery emas! haha macam mami jarum pulak.

19. Suka lagu diam-diam by Tilu. sweet je cara Tilu ni nyanyi. :)

20. Menyerahkan seluruh kehidupan sementara cuti ni kepada kerjaya. haha geli je baca ayat ni.


21. Selalu lupa nak tengok awan dania. camno ni khai? :(

22. Ni number fav aku. :)

23. Penat bila abang ngan kakak aku balik sebab kene melayan karenah anak diorang. tapi apa-apa pun aku sayang sangat budak-budak kecik tu. :)

24. Nak tukar phone baru sebab phone lama dah kerap sangat meragam. isk.

25. Susah nak dengar pendapat orang lain. i know, my bad. hmm :(

Haa, cukup pun 25 benda yang aku kena sebutkan. tak tau lah boring ke apa kan tapi ni je la yang terlintas kat dalam kepala sekarang. heee :)

0 debat-debat: