Friday, August 5, 2011

Bluuueeerrghhh~

Since after 1st puasa, aku dah terrr stop blogging sekejap. you wanna know why? i'll tell you why. haha padahal tak ada sesiapa pun yang peduli kan. perasan je. lepas je aku post blog yang terakhir sebelum ni pasal Movie Marathon tu then aku terus tidur la kan. nak bangun sahur je terus dah rasa tak sedap badan gila-gila. bangun je dari katil terus muntah-muntah.


Wahh macam hot je pic kat atas ni kan. tapi dah tentu-tentu la bukan aku. my hair color bukan blonde oke! heee emo pulak tetiba. tapi memang macam tu lah aku duk mencangkung tepi toilet bowl. perit tak payah nak cakap la. dah rugi la sehari puasa aku terpaksa la cancel. macam mana nak puasa dah asyik muntah aje. pun serupa puasa jugak, bukan boleh makan apa-apa pun. sekali telan, berkali-kali la aku muntah. uweeekkk. eh, apesal eh muntah-muntah? sure korang tanyaaaaa. :p


Hahahaha gila ke korang. of course bukan sebab mengandung laaaa! lame gila kan. kalau muntah-muntah je sure respond orang akan tanya berapa bulan? bodoh la. :D ni sebab food poisoning kot. aku kemain hirup dengan lazatnya kuah asam pedas mama. tapi rasa pedas tu pelik sikit. lain dari yang biasa mama buat. mama pun cakap entahla, cili import kot. tapi memang lain lah. pedas macam tak hengat punya. sampai bibir pun rasa terbakar.

Lepas tu aku pun terpaksa kawal makan buat sementara waktu. sebabnya karang salah makan lagi mula la rasa perut lain macam and will end up to uweeeekkk! kesian kan aku. kesian kannnnn? :p

p/s : gambar budak tepi perut tu cute kan? :D

0 debat-debat: