Wednesday, October 19, 2011

Cerita retiss :D

9.10.11. cantik tak tarikh ni? siapa cakap tak cantik tu meh sini nak lutu sikit. haha. ada apa dengan tarikh ni? haaa tarikh ni la aku dah berjaya mempertemukan kawan aku biela a.k.a. NBI dengan FAHRIN AHMAD. ye saya dialah pelakon tu. haha, okay jujur aku katakan aku bukanlah seorang yang minat benda-benda macam ni. ikut showcase ke, road tour ke. tapi di sebabkan Biela betul-betul berhajat nak jumpa, then aku pun teman la. lagipun memang bosan duduk kat rumah tak buat apa, kitorang pergi la Plaza Alam Sentral. memang tak tau sebenarnya apa tujuan Fahrin datang ke sini. tapi bila dah sampai sana baru la tau rupanya ada road tour Anugerah Industri Muzik 2011 (AIM). Fahrin bergandingan dengan Azza Elite.


Tapi macam still tak tahu what to do next. so kitorang pun pergi la karaoke dulu. dah la time tu tengah selsema. boleh pulak time nyanyi tu, pause sekejap then bersin. haha memang kelakar la sebab kitorang berdua je. lepas nyanyi dalam 10 lagu, kitorang pun keluar dari tempat tu then pergi la semula kat ruang legar tu. nampak dirang tengah buat mini game. Azza pick randomly orang-orang yang di depan dia and panggil naik pentas. 1st game tu diorang kena ikut cara Azza menari. pulak dah diorang pasang lagu Inul dangdut tu. memang bergelek la diorang kat atas pentas sampai ada abang tu terkeluar hingus dia. selsema ataupun excited terlebih tu tak tau lah. hahaha tapi memang sumpah kelakar masa tu.


Next, 2nd game pulak. tiba-tiba aku yang menjadi sasaran Azza. takkan nak tolak pulak kan. sporting je la. pun pergi la naik pentas sama dengan diorang. tapi game kali ni lain. kitorang kena sambung nyanyi lagu yang diorang pasang tu. macam jangan lupa lirik la. memang dah kepakaran pulak kan. haha so time tu diorang pasang lagu cinta muka buku. aku memang tak hafal lagu ni tapi setidaknya tau dan pernah dengar la. so dapat la jugak nyanyi sikit-sikit. then guess what dapat hadiah apa? TIKET PERCUMA KE AIM 2011! haaa untung ke tidak? rezeki kan dapat pergi sana tengok sebab selama ni tak pernah lagi pergi award apa-apa. so ni kira satu peluang plus pengalaman la :)



Dan yang penting sekali, Biela pun dapat bergambar dengan Fahrin Ahmad sebab kebetulan kitorang makan di tempat yang sama. credit to Biela sebab gambar cantik2 exclude picture ticket tu. hee conclusionnya, masing-masing balik dengan muka yang happy! :)




3 debat-debat:

cik kia said...

untunglaaa anna jadi retiss skrg.ahhaha

aljuffreyans said...

haha retiss la sangat kann

biela_farel07 =) said...

hahahahahaha aku happy !! thanksss anne dua dua dapat habuan