Friday, July 23, 2010

burger please!

oh, lupa pulak nak bagitau. sekarang aku tengah diet. mungkin boleh ON DIET dan hantarkan ke 22222 sekarang! hehe.

betul ni. kali ni aku tak main-main. sekarang dah tak sekurus dulu. mama pun dah bising cakap suruh jaga badan. kalau mama pun dah bukak mulut, memang dah tak boleh nak cakap apa lah kan.

tapi baru-baru ni sempat jugak lah aku pergi makan kat McD! eheks! time tu memang lapar plus kononnyer nak teman member je la.


okay, aku just order filet o fish. kira diet la tu kan makan ikan je. ngeeee :D


ni pulak burger McD yang baru tu. GCB! member aku yang order. bukan nak cakap apa tapi aku suka sangat kot. mungkin aku suka sangat sebab rasa GCB ni macam AYAM PERCIK! dah la memang favorite aku ayam percik, so memang bagi aku sedap sangat la ni.

so kesimpulannya, macam mana nak diet kalau McD asyik buat menu baru je? aku dah la jenis suka mencuba. HAHAHA :DD

1 debat-debat:

Ariy Alhaj said...

euwwwwwwwwwwwwwwwwwww GCB !!!! boooooooooooooooooooo !!!