Tuesday, June 29, 2010

warning warning II

Okey tak sempat nak cerita,kelmarin aku lepak makan kat luar. kebetulan masa tu ade match bola england VS germany kalau tak silap lah.

memang penuh sesak la dengan makhluk-makhluk gila bola. semangat ni siap pakai jersey lagi. ape? tak perlu la tanye aku pakai jersey ape sebab memang tak layan pun.


ada tu siap bawak horn lagi. sudaaaahh. kau salah tempat la brader. ni bukan stadium. frust tak dapat pergi africa tu jangan la nak lepaskan kat sini pulak. sangat sakit mata dan telinga okey?

habis je makan teros aku blah. T_T

4 debat-debat:

Ariy Armani said...

ape ni? mne g smgt bola ko ni? smgt cinte ko tu mnebal sgt la ku rse.. :p

aljuffreyans said...

ohh, bila pulak aku ade semangat bola? :D

Ariy Armani said...

eh,bkn ko siap de "jersey" yg skali group futsal nan cik wan ke? wane ijo tu?

aljuffreyans said...

oh itu futsal laen siket! lagi satu, ku tak tau mane pegi jersey tu! :D